четвртак, 13. фебруар 2020.

XI Međunarodni sajam vina BeoWine





od 20. do 23. februara 2020. godine

u halama 3 i 3A Beogradskog sajma

Zajedno sa 42. Međunarodnim sajmom turizma, 16. Međunarodnim sajmom hotelsko- ugostiteljske opreme HoReCa-oprema i 16. Sajmom suvenira “Vidi Srbiju“ na Beogradskom sajmu organizuje se 11. Međunarodni sajam vina BeoWine.
BeoWine - najveći sajam vina u Srbiji

Kao jedna od najznačajnijih vinskih smotri u regionu, BeoWine je izgradio ugled i nezamenljivu poziciju u Srbiji i u regionu kao mesto za plasiranje novih vinskih ukusa. U novom izdanju BeoWine nastavlja da neguje koncept kvalitnog izlagačkog programa i svesrdnom promocijom svih učesnika i brendova koji se predstavljaju na sajmu. Sajam iz godine u godinu izaziva sve veće interesovanje jer ide u korak sa globalnim trendom - ekspanzijom konzumiranja vina, promovisanja vinske kulture i vinskog turizma u cilju podsticaja razvoja vinarstva i vinogradarstva.

Najveći vinski događaj u zemlji, u svakom pogledu, i organizaciono i kvalitetom izlagača i pratećih programa, prati uspon vinske Srbije .





Pod sloganom „Boje i ukusi uživanja“

Mesto susreta vinskih tradicija i kultura od Atlantika do Kavkaza, ovogodišnji BeoWine u halama 3 i 3A predstaviće najuglednije domaće i regionalne proizvođače vina, vinske podrume, kuće vina i kompanije koje distribuiraju „piće bogova“, kao i proizvođače rakija i drugih pića.

Uz kompletnu, najsavremeniju opremu za vinarstvo i vinogradarstvo, BeoWine nastavlja da intenzivno promoviše i vinski turizam i gastronomske specijalitete.

Preko 130 izlagača iz 14 zemalja

Za učešće na BeoWine-u ove godine izlagači su pokazali veliko interesovanje. Pored srpskih vina, ovogodišnji sajam predstaviće prvi put vina iz Gruzije, zatim tradicionalno iz Italije, Nemačke, Francuske, Hrvatske, Slovenije, Bugarske, Severne Makedonije, Crne Gore, Poljske, Austrije, Turske i Bosne i Hercegovine.

Duga tradicija vinarstva u Gruziji čini ovo piće neraskidivim delom nacionalnog identiteta ove zemlje, a pravljenje vina u “kvevri” glinenim vrčevima dospelo je i na UNESCO listu kulturne baštine sveta. Vina iz ove zemlje biće predstavljena na Sajmu BeoWine 2020, u skladu sa željama mnogih ljubitelja vina u Srbiji, kojima je enološko blago Gruzije do sada bilo nedostupno.

Italija, zemlja vina koja su kod nas veoma popularna, imaće zajednički nastup na štandu koji će zastupati sve regije Italije, pa samim tim biće predstavljena široka paleta etiketa.
Iz Hrvatske očekujemo nastup vinarija Pelješca i Istre, na zajedničkom štandu, kao i pojedinačni nastup izlagača maslinovog ulja iz regije Istre.

Pored stranih izlagača, podrazumeva se da će najveći broj vinara biti iz Srbije. Među njima će biti i novih, malih porodičnih vinarija koje stvaraju hrabra, uzbudljiva vina u skladu sa svetskim trendovima, dok se pod kupole Beogradskog sajma vraćaju već poznati i tradicionalni učesnici Sajma BeoWine.

Gastro segment na Sajmu vina

Jedna od karakteristika ovogodišnjeg programa Sajma vina jeste pojačan gastro segment i više prilika za usavršavanje znanja o uparivanju vina i hrane, s obzirom da će se na sajmu predstaviti proizvođači francuskih sireva, domaćih i hercegovačkih takodje, kao i proizvođači hercegovačke i crnogorske pršute, uvoznici i distributeri italijanskih proizvoda, ručno pravljene čokolade i ostalih gastro delicija.

Srbija na vinskoj mapi sveta

Sajamska atmosfera je nezamenljiv ambijent u kome se inostranim učesnicima i posetiocima prikazuje jasna slika vinske karte Srbije, najboljih proizvoda sa bogatom tradicijom i spremnost za plasman na svetsku scenu.

Uz sve uslove da postane značajna destinacija na vinskoj mapi sveta, Srbija pokazuje vitalnost ka unapređivanju grana voćarstva i poljoprivrede i komercijalnog aspekta koji je neophodan za omasovljavanje i veću ekspanziju proizvoda.

Sajam vina BeoWine iz godine u godinu izaziva sve veće interesovanje i u novom izdanju ide u korak sa globalnim trendom - ekspanzijom konzumiranja vina, promovisanja vinske kulture i vinskog turizma u cilju podsticaja razvoja vinarstva i vinogradarstva.

Manifestacija je šansa da se proizvođači sretnu i umreže sa distributerima i izađu na nova tržišta. Uz nastojanje organizatora da unapredi poslovnu posetu, atraktivnom promocijom ponude daje se doprines kvalitetnom predstavljanju učesnika i njihovog poslovnog imidža.


Sponzor Sajma BeoWine 2020: kompanija Coca-Cola HBC

Kompanija Coca-Cola HBC predstaviće se velikim brojem brendova, dok će njihova Voda Rosa biti zvanična voda ovogodišnje vinske smotre. Među ostalim brendovima, u okviru portfolija Coca-Cola HBC, publika će prepoznati Zlatnu rakiju, Bulldog džin, Jack Daniel’s, Aperol, kao i niz premijum žestokih pića od kojih će barmen svetske klase na licu mesta praviti izvanredne koktele, prateći mixology trendove.


Prateći program - galerija hala 3

Po prvi put na Sajmu vina biće otvoren i adekvatno opremljen u svrhe snimanja domaće serije Tajna vinove loze, galerijski prostor hale 3, tako da će BeoWine biti pod budnim okom filmske kamere a samim tim izlagači ukadrirani.



Nagrade: BEOWINE CHALLENGE CUP

Na tradicionalnom takmičenju međunarodni žiri ocenjivaće najbolja vina u osam kategorija:

- Veliki zlatni BWF
- Zlatni BWF
- Srebrni BWF
- Najbolje belo vino BWF - priznanje,
- Najbolje rose vino BWF - priznanje,
- Najbolje crveno vino BWF - priznanje,
- Najbolje penušavo vino BWF - priznanje,
- Najbolje specijalno vino BWF - priznanje.
Uručenje nagrada pobednicima takmičenja „Beowine Challenge Cup“
biće održano prvog izlagačkog dana, 20.02.

Četiri sajamske manifestacije u četiri sajamska dana, uz susrete poslovnih ljudi u turističkom, hotelskom i ugostiteljskom biznisu, nude mogućnost ekskluzivnih sajamskih pogodnosti za putovanja i odmor, najsavremenije opremanje hotelskih i ugostiteljskih objekata, ali i degustaciju najboljih vina, rakija i gastronomskih specijaliteta ovog podneblja.

Celodnevna dešavanja, prezentacije, promocije, degustacije, uz druženja i nezaboravne susrete razlog su zašto posetioci svakog februara iščekuju ovaj nezamenljivi i vanserijski događaj.

Svečano otvaranje manifestacije:

četvrtak, 20. februar 2020. god. u 11 časova
na Galeriji hale 4 Beogradskog sajma
Suorganizatori manifestacije: Privredno društvo „Srpsko vino“
Medijski partneri manifestacije: Russian Travel Digest, Travel Daily News, Place2Go, Caffe Montenegro, Fashion and Travel, Places2Go, Live Timisoara.ro, Tourism-InSider, TU Magazin, In Horeca, Kongresni turizam, Turistički svet, BelGuest, Srbija koju volim, Style rs, Adria Media, Color Pres Group, TripinSrbija, Lutajući putnik, Events in Serbia, Turistička prizma, SAT Media Group, Turizam TV
Hotel partneri: Radisson Collection Old Mill Belgrade, Xenon Hotel Belgrade, In Hotel Belgrade, Falkensteiner Hotel Belgrade, Mona Plaza Hotel Belgrade

SERVISNE INFORMACIJE:

Radno vreme manifestacije:
četvrtak, 20., petak 21. i subota 22. februar od 10 do 19h i
nedelja, 23. februar od 10 do 18h.

Ulaznice: Cena pojedinačne ulaznice je 400 dinara, a za grupne posete 300 dinara. Cena porodične ulaznice (roditelje sa decom starosti do 16 godina) 800 dinara.
Parking: 200 dinara po satu.

Sve relevante informacije, vesti i raspored dešavanja na manifestaciji pogledajte na sajtu: www.beogradskisajamturizma.rs

Нема коментара: