od 20. do 23. februara 2020. godine
u halama 3 i 3A Beogradskog sajma
Zajedno sa 42. Međunarodnim sajmom turizma, 16. Međunarodnim
sajmom hotelsko- ugostiteljske opreme HoReCa-oprema i 16. Sajmom suvenira “Vidi
Srbiju“ na Beogradskom sajmu organizuje se 11. Međunarodni sajam vina BeoWine.
BeoWine - najveći
sajam vina u Srbiji
Kao jedna od najznačajnijih vinskih smotri u regionu,
BeoWine je izgradio ugled i nezamenljivu poziciju u Srbiji i u regionu kao
mesto za plasiranje novih vinskih ukusa. U novom izdanju BeoWine nastavlja da
neguje koncept kvalitnog izlagačkog programa i svesrdnom promocijom svih
učesnika i brendova koji se predstavljaju na sajmu. Sajam iz godine u godinu
izaziva sve veće interesovanje jer ide u korak sa globalnim trendom -
ekspanzijom konzumiranja vina, promovisanja vinske kulture i vinskog turizma u
cilju podsticaja razvoja vinarstva i vinogradarstva.
Najveći vinski događaj u zemlji, u svakom pogledu, i
organizaciono i kvalitetom izlagača i pratećih programa, prati uspon vinske
Srbije .
Pod sloganom „Boje i
ukusi uživanja“
Mesto susreta vinskih tradicija i kultura od Atlantika do
Kavkaza, ovogodišnji BeoWine u halama 3 i 3A predstaviće najuglednije domaće i
regionalne proizvođače vina, vinske podrume, kuće vina i kompanije koje
distribuiraju „piće bogova“, kao i proizvođače rakija i drugih pića.
Uz kompletnu, najsavremeniju opremu za vinarstvo i
vinogradarstvo, BeoWine nastavlja da intenzivno promoviše i vinski turizam i
gastronomske specijalitete.
Preko 130 izlagača iz
14 zemalja
Za učešće na BeoWine-u ove godine izlagači su pokazali
veliko interesovanje. Pored srpskih vina, ovogodišnji sajam predstaviće prvi
put vina iz Gruzije, zatim tradicionalno iz Italije, Nemačke, Francuske,
Hrvatske, Slovenije, Bugarske, Severne Makedonije, Crne Gore, Poljske,
Austrije, Turske i Bosne i Hercegovine.
Duga tradicija vinarstva u Gruziji čini ovo piće
neraskidivim delom nacionalnog identiteta ove zemlje, a pravljenje vina u
“kvevri” glinenim vrčevima dospelo je i na UNESCO listu kulturne baštine sveta.
Vina iz ove zemlje biće predstavljena na Sajmu BeoWine 2020, u skladu sa
željama mnogih ljubitelja vina u Srbiji, kojima je enološko blago Gruzije do
sada bilo nedostupno.
Italija, zemlja vina koja su kod nas veoma popularna, imaće
zajednički nastup na štandu koji će zastupati sve regije Italije, pa samim tim
biće predstavljena široka paleta etiketa.
Iz Hrvatske očekujemo nastup vinarija Pelješca i Istre, na
zajedničkom štandu, kao i pojedinačni nastup izlagača maslinovog ulja iz regije
Istre.
Pored stranih izlagača, podrazumeva se da će najveći broj
vinara biti iz Srbije. Među njima će biti i novih, malih porodičnih vinarija
koje stvaraju hrabra, uzbudljiva vina u skladu sa svetskim trendovima, dok se
pod kupole Beogradskog sajma vraćaju već poznati i tradicionalni učesnici Sajma
BeoWine.
Gastro segment na
Sajmu vina
Jedna od karakteristika ovogodišnjeg programa Sajma vina
jeste pojačan gastro segment i više prilika za usavršavanje znanja o uparivanju
vina i hrane, s obzirom da će se na sajmu predstaviti proizvođači francuskih
sireva, domaćih i hercegovačkih takodje, kao i proizvođači hercegovačke i
crnogorske pršute, uvoznici i distributeri italijanskih proizvoda, ručno
pravljene čokolade i ostalih gastro delicija.
Srbija na vinskoj
mapi sveta
Sajamska atmosfera je nezamenljiv ambijent u kome se
inostranim učesnicima i posetiocima prikazuje jasna slika vinske karte Srbije,
najboljih proizvoda sa bogatom tradicijom i spremnost za plasman na svetsku
scenu.
Uz sve uslove da postane značajna destinacija na vinskoj
mapi sveta, Srbija pokazuje vitalnost ka unapređivanju grana voćarstva i
poljoprivrede i komercijalnog aspekta koji je neophodan za omasovljavanje i
veću ekspanziju proizvoda.
Sajam vina BeoWine iz godine u godinu izaziva sve veće
interesovanje i u novom izdanju ide u korak sa globalnim trendom - ekspanzijom
konzumiranja vina, promovisanja vinske kulture i vinskog turizma u cilju
podsticaja razvoja vinarstva i vinogradarstva.
Manifestacija je šansa da se proizvođači sretnu i umreže sa
distributerima i izađu na nova tržišta. Uz nastojanje organizatora da unapredi
poslovnu posetu, atraktivnom promocijom ponude daje se doprines kvalitetnom
predstavljanju učesnika i njihovog poslovnog imidža.
Sponzor Sajma BeoWine
2020: kompanija Coca-Cola HBC
Kompanija Coca-Cola HBC predstaviće se velikim brojem
brendova, dok će njihova Voda Rosa biti zvanična voda ovogodišnje vinske
smotre. Među ostalim brendovima, u okviru portfolija Coca-Cola HBC, publika će
prepoznati Zlatnu rakiju, Bulldog džin, Jack Daniel’s, Aperol, kao i niz
premijum žestokih pića od kojih će barmen svetske klase na licu mesta praviti
izvanredne koktele, prateći mixology trendove.
Prateći program -
galerija hala 3
Po prvi put na Sajmu vina biće otvoren i adekvatno opremljen
u svrhe snimanja domaće serije Tajna vinove loze, galerijski prostor hale 3,
tako da će BeoWine biti pod budnim okom filmske kamere a samim tim izlagači
ukadrirani.
Nagrade: BEOWINE CHALLENGE CUP
Na tradicionalnom takmičenju međunarodni žiri ocenjivaće
najbolja vina u osam kategorija:
- Veliki zlatni BWF
- Zlatni BWF
- Srebrni BWF
- Najbolje belo vino BWF - priznanje,
- Najbolje rose vino BWF - priznanje,
- Najbolje crveno vino BWF - priznanje,
- Najbolje penušavo vino BWF - priznanje,
- Najbolje specijalno vino BWF - priznanje.
Uručenje nagrada pobednicima takmičenja „Beowine Challenge
Cup“
biće održano prvog izlagačkog dana, 20.02.
Četiri sajamske manifestacije u četiri sajamska dana, uz susrete poslovnih ljudi u turističkom, hotelskom i
ugostiteljskom biznisu, nude mogućnost ekskluzivnih sajamskih pogodnosti za putovanja i odmor, najsavremenije opremanje hotelskih i
ugostiteljskih objekata, ali i degustaciju najboljih vina, rakija i
gastronomskih specijaliteta ovog podneblja.
Celodnevna dešavanja, prezentacije, promocije, degustacije,
uz druženja i nezaboravne susrete razlog su zašto posetioci svakog februara
iščekuju ovaj nezamenljivi i vanserijski događaj.
Svečano otvaranje manifestacije:
četvrtak, 20. februar 2020. god. u 11 časova
na Galeriji hale 4 Beogradskog sajma
Suorganizatori manifestacije: Privredno društvo „Srpsko
vino“
Medijski partneri manifestacije: Russian Travel Digest,
Travel Daily News, Place2Go, Caffe Montenegro, Fashion and Travel, Places2Go,
Live Timisoara.ro, Tourism-InSider, TU Magazin, In Horeca, Kongresni turizam,
Turistički svet, BelGuest, Srbija koju volim, Style rs, Adria Media, Color Pres
Group, TripinSrbija, Lutajući putnik, Events in Serbia, Turistička prizma, SAT
Media Group, Turizam TV
Hotel partneri: Radisson Collection Old Mill Belgrade, Xenon
Hotel Belgrade, In Hotel Belgrade, Falkensteiner Hotel Belgrade, Mona Plaza
Hotel Belgrade
SERVISNE INFORMACIJE:
Radno vreme manifestacije:
četvrtak, 20., petak 21. i subota 22. februar od 10 do 19h i
nedelja, 23. februar od 10 do 18h.
Ulaznice: Cena pojedinačne ulaznice je 400 dinara, a za
grupne posete 300 dinara. Cena porodične ulaznice (roditelje sa decom starosti
do 16 godina) 800 dinara.
Parking: 200 dinara po satu.
Sve relevante informacije, vesti i raspored dešavanja na
manifestaciji pogledajte na sajtu: www.beogradskisajamturizma.rs
Нема коментара:
Постави коментар