Made in Italy je jedno od mnogobrojnih dešavanja
koja se tradicionalno organizuju u
okviru „Nedelje italijanske kuhinje u svetu“. Uprkos snažnom vetru koji je za vikend spopap
srpsku prestonicu, baš kada se kitila novogodišnjim ruhom, neustrašivi radoznalci nisu oklevali da svim čulima zakorače na
Apeninsko poluostrvo i da prošvrljaju gastro-enološkom ponudom italijanskih
regiona.
Zainteresovani su Mažestiku mogli
da probaju italijanska vina od Toskane do Sicilije (jedan štand je ponudio i
zanimljiv miks vina sa sokom od manga!), sireve i čipseve od sira sa
raznoraznim dodacima (računajući i čuvenu i orginalnu mocarelu, parmeđano i
maraskone za kolače), različite grickalice, suvomesnate poput pršuta (Salamificio Pavarotti) ali i grilovana goveđe rebaraca (koje su se
složila sjajno uz kjanti, barolo, barbera i nero diavolo crvenim vinima), da uživajui u sicilijanskim aranćinima (više
vrsta), nastalim pod arapskim uticajem, a koji najviše podsećaju na naše slane
knedle. Predstavljene su i razne vrste testenina, ekstra devičanska maslinova
ullja, namazi i sosevi do onih sa tartufima.
Oni koji više preferiraju slatko,
mogli su da se zaslade čokoladnim poslasticama ili sa čuvenom napolitanskom pastieriom Suave (sa ovčijim rikota
sirom i cvetom pomorandže), ali i da probaju lešnike koji ulaze u sastav čuvenih Rafaelo kuglica. I da popiju pravu italijansku Belardo kafu.
A ako je neko i hteo nešto više,
tu je bila i turistička ponuda Kampanje.
Нема коментара:
Постави коментар